pátek 21. července 2017

Debut snov. Neexistuje nič lepšie ani ťažšieho, povedal Šimůnek po Francúzsku

Premiéra v národnom tíme, toť pre každého športovca stavkove bonusy udalosť sama o sebe. Ondřej Šimůnek bude však mať zážitok ešte vylepšenější. Nie je ani príliš veľkú nadsádzkou, že na tom bol podobne, ako keby basketbalistu rovno poslali proti Dream Teamu. "Neexistuje nič lepšie ani ťažšieho," opísal to trefne on sám.

Reprezentácia Francúzsko je totiž v hádzanej naozaj čímsi na spôsob legendárneho tímu okolo Jordana a spol. Česi podľahli v Brne v kvalifikácii o Euro Francúzom 24:34 a mladík z Dukly Praha zbieral svoje prvé minúty v defenzíve. Tréneri mu dali úlohu uprostred obrany, kde sa stretával s esami súpera.

"Brániť je teda nebol žiadny med," uznal. "Je to tak iný level…Človek sa m� �že snažiť, ako chce; jednorazovo sa vám to môže podariť.Je to neskutočná skúsenosť. Ten zápas mi dal toľko! "Chrlil zo seba emócie.

Debut to bol nezabudnuteľný, mal ale vôbec čas si ho užiť? "Pri prvom zápase toho má človek v hlave veľa," líčil vytáhl blondiak, ktorého do reprezentácie katapultovala nevídaná vlna zranenia, kvôli ktorým tréneri postrádali celkovo jedenásť hráčov. "Snažil som sa si užiť aspoň naše úspechy v obrane," dodal.

Miesto protihráčov z extraligy náhle Šimůnek musel brániť treba čerstvého víťaza Ligy majstrov, obrieho pivota Sorhainda. "Až sa bojím, že sa na takú úroveň nemôžem nikdy dostať," hovoril úprimne.Ale konfrontácia s tými najlepšími z najlepších ho zároveň nabila: "Je to neskutočná motivácia, Aspoň si môžem do klubu niečo odniesť."

Nečakaný člen národného tímu vpadol do reprezentačnej party zostra. "Ale tréneri i všetci sa mi snažili pomôcť a podporiť ma. Na všetko som sa mohol prísť opýtať. Nie sú na mňa tak tvrdí, ako keby som prišiel na druhý alebo tretí zraz, "opisuje.


A nevšedné hádzanárske zážitky Ondreja Šimůnka budú pokračovať: s tímom zamieri do Macedónska, kde v nedeľu čaká duel o všetko - a 8 000 fanúšikov v hľadisku!

"Nikdy som toľko divákov nezažil. Ale keď to chce človek zvládnuť, musí sa od toho odpútať.Vziať si od fanúšikov len to pozitívne a brať si od nich silu, "plánuje gurážny Šimůnek. "U nás sú fanúšikovia príjemné blázniví, tam sú fanatickí. Bude tlak sport stavky na nás aj na rozhodcov. Ale z tímu cítim obrovskú bojovnosť. "

Sám ju môže podporiť. A ak by hádzanári v Macedónsku napríklad aj vďaka je ho príspevku vybojovali postup na európsky šampionát, bol by vstup Ondreja Šimůnka do reprezentácie už absolútne bezchybný.

stavkovanie

Žádné komentáře:

Okomentovat