čtvrtek 13. dubna 2017

Honda a McLaren je dlhá a navíjacia cesta, ktorá bude pokračovať vo F1

Ich stretnutie s McLaren tento rok sa vždy bude ťažké, ale nikto očakávať tieto dve veľké mená vyrábať niečo, čo sa zdá vyhodiť častejšie ako cirkus klauna vozidla.

To bolo menej zlyhania než poníženie, s projektom McLaren-Honda flatlining vedľa Manor v dolnej časti šampionáte svetových. Vzali 17 bodov z 13 pretekov a dostať sa von z Q1 v sobotu popoludní - Jenson Button opäť zlyhal v sobotu - bol to úspech sám o sebe

Motor Honda bolo tak zlé, že sa v prestrojení. skôr obyčajný McLaren podvozok.Ale z tých dvoch je Honda, ktorá je drina.

U jeho najjednoduchšie, Honda neboli schopní dostať stranu turbo motora pracovať. Oni vedeli, že potre bujú niečo revolučné konkurovať Mercedesu, čo je veľmi odlišné a pevne balené jednotky, ale revolúcia bola ľahko odložil. Tiež, tam nebolo dosť testovanie a kedy Honda priniesli aktualizácie boli penalizované.

Honda záznam šiestich šampionátov s McLarenom prišiel medzi 1986-91, kedy vodičské zručnosti Ayrton Senna a Alain Prost a nádherné McLaren autá boli kamene úspechu.V nasledujúcich rokoch sa prvýkrát vstúpili F1 v roku 1964, ktoré boli predtým došlo k zlyhaniu, ale nič také, ako je tento.

Prvý majiteľ tímu Flavio Briatore, ktorý je teraz manažér jazdca McLarenu Fernando Alonso, opísal ich partnerstvo s Hondou za katastrofu, nútiť Španiela, aby nové vyhlásenie lojality.

"môžem vám povedať, že budem chodiť nikde inde. Verím, že tento projekt, "povedal Alonso" McLaren a Honda, ktoré majú potenciál majú obaja, bude opäť vyhrať. Sú to jedny z najlepších v odbore. To je ťažká dob a, a je východiskovým bodom bola pomerne nízka. Ale my sme pokrok tak rýchlo, ako môžeme "

A dodal:". Sme tu vyhrať a bojovať za majstrovstvá.Nie sme víťazstvo a ja nie som moc spokojný kvalifikačné 14. potom, čo jeden z najlepších kolách som urobil v Suzuke. Ale budeme musieť urobiť to tvrdá doba bola čo najkratšia. "

Španiel práve nepodarilo dostať sa do Q3, kde Nico Rosberg porazil Lewisa Hamiltona k pólu. Ale Alonso povedal, že McLaren-Honda kilometrový výkon v tejto sezóne bol rovnaký ako Mercedes ísť do prvých pretekov sezóny v Austrálii v marci a zároveň Mercedes tiež dodať Williams, Force India a Lotus, Honda majú len McLaren pracovať. Kto iný by ich mať?

Alonso neočakávali veľký pokrok v tejto sezóne. "Je to bude ťažké vidieť veľký pokrok.Obmedzenia máme, sú úplne jasné, a to si vyžaduje určitý čas, túto zimu, aby sa niektoré skutočného pokroku. Použili sme po zvyšok sezó ny pre set-up smerov pre budúci rok, Unibet-Bonus zadarmo spolu s niektorými letecké a výkonových vylepšení. "

špekulácie, že Honda, na druhom mieste za Toyota medzi výrobcami automobilov v Japonsku, sa zvažuje odvykanie je široká ochrannej známky, aj keď tam bude oveľa viac bolesti v budúcom roku. Sú tak pozadu, že nemôžu dúfať, aby boli konkurencieschopní až do konca roka 2016, alebo dokonca 2017, kedy sa nové predpisy zmení scénu pre všetkých.

Honda, vývoj práce spojené s F1 sa viac dôležitejšie ako to je u iných dodávateľov motorov.Majú vyšiel na šport trikrát, v 60., 90., a naposledy v roku 2008, kedy zasiahla recesia. Honda nemôže robiť to znova, aspoň nie tak skoro, čo oznámil svoj návrat k športu v roku 2013 a začala poskytovať pohonných jednotiek pre McLaren v tomto roku. Tiež Japonsko je stále spojená s hanby kultúrou alebo Háji, kde česť je dôleži tá a robiť chyby ťažké pripustiť. To je dôvod, prečo nedávny nepriateľský výsluch vedúceho prevádzky motoršportu Hondy, Yasuhisa Arai, viedol k nejakej duše hľadá v spoločnosti.

To tiež vysvetľuje, prečo McLaren, ktorý musel vzdialiť od Mercedesu, nemajú bol kritický Honda, aspoň na verejnosti, a to aj napriek tomu, že vzťah je napätý.Arai povedal: "Je skvelé byť späť doma, náš domov. Suzuka je také zvláštne miesto pre nás a pre Honda 200.000 zamestnancov a spolupracovníkov a ventilátorov. Je to trochu veľký tlak mám. "

A niektoré z nich.


Unibet-Registrácia s bonusom tu

Žádné komentáře:

Okomentovat