úterý 11. dubna 2017

Olivier Giroud dúfa v zisk FA Cupu

Arsenal má veľkú šancu ukončiť svoje dlhé čakanie na zisk trofeje. Vo štvrťfinále FA Cupu sa mu podarilo prejsť cez Everton predovšetkým vďaka dvom zásahom Olivier Giroud, ktorý dúfa, že sa jeho tím nakoniec bude radovať z celkového víťazstva v pohári.
V sobotňajšom štvrťfinálovom zápase narazili Gunners na Everton a celý prvý polčas sa hra oboch tímov zdala zriedkavo vyrovnaná. Tomu zodpovedalo aj skóre - pred odchodom do šatní vládla na svetelnej tabuli remíza 1: 1. Aj preto siahol manažér Arséne Wenger k zmene na poste útočníka a do hry poslal čerstvého Francúza Oliviera Giroud.Ten má v pohári vynikajúcu bilanciu dvoch zápasov a dvoch gólov, obe strelil práve do siete Evertonu. V poslednej desaťminútovke teda rozhodol o postupe londýnskeho tímu a dúfa, že to v rámci tejto súťaže neboli trefy posledný.
V rozhovore pre tradičný francúzsky denník L'Equipe Olivier Giroud vyjadril tú žbu zvíťaziť na Wembley. "Nikdy som ešte vo Wembley nehral a veľmi sa teším, že to treba teraz vyjde. Toto bude veľká príležitosť získať tento rok nejakú trofej," uvedomuje si Francúz Giroud.
" som veľmi rád, že som skóroval, pretože to je to, čo mám na ihrisku robiť.Musím poďakovať svojim spoluhráčom, pretože centrami od Bacaryho Sagna aj Mesut Özil boli parádne. Nemal som moc ďaleko k svojmu prvému hetriku. Možno sa mi to podarí nabudúce, " dúfa francúzsky reprezentant.
Jeho meno bolo spájané s bulvárnymi plátky, ktoré odhalili Giroudův románik s modelkou čelí Kay. Po verejnej ospravedlneniu manželke, tímu i francúzskej reprezentácii sa Giroud opäť už plne sústredí len na futbalové povinnosti. "na všetko by som rád veľmi rýchlo zabudol. Niektoré veci boli pravdivé, iné však nie. Čo vás nezabije, to vás posilní - tak nejako sa to hovorí? Teraz sa musím starať iba o náv rat do formy a starať o moju rodinu.To je všetko, na čom mi záleží. Viem, že to, čo sa stalo, ma posilní a dodá mi to veľa skúseností, " hľadá Giroud pozitíva.
" Táto vec mi prospeje aj po futbalovej stránke - teraz pracujem ďaleko viac , snažím sa plne koncentrovať na svoju formu a na to, ako by som mohol pomôcť celému tímu. Psychicky je to samozrejme náročné, ale tak to má každý vrcholový športovec. Hovoril som o tom s manažérom Arsénom Wengerom a jeho slová pre mňa bola dôležitá. Samozrejme som si hovoril aj s trénerom národného tímu Didier Deschamps. Aj on mi odporučil, nech dám všetko do poriadku a sústredím sa potom opäť na futbal, " dodáva niekdajší strelec Montpellieru.

Žádné komentáře:

Okomentovat